BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Selvstændig og serviceorienteret administrationsansvarlig med struktur og overblik.
Vi søger dig der har lyst til at være med i en god virksomhed - og som med sikker hånd og et godt humør ser en udfordring i at drive forretningen bag vores projekter.
Du får den daglige kontakt til projektleder, medarbejdere, samarbejdspartnere og andre interessenter.
Du får ansvaret at holde styr på og føre vores økonomi sikkert i mål. Du står for alle bogholderiopgaver og har derudover styr på alt administrativt på kontoret, fra start til slut:
Behandling af leverandørfaktura i e-conomic og bank.
Skrive debitorfaktura i i e-conomic med baggrund i rapporter fra CHISA og i samarbejde med projektleder.
Ajourføre likviditetsregnskab og budget.
Sikre korrekt projektøkonomi.
Udarbejde regnskaber og budgetter månedligt, herunder igangværende via CHISA oplysninger.
Momsafregning og Lønindberetning i Danløn månedligt, med udgangspunkt i timer tastet af medarbejdere i SmartTID.
Kontakt til revisor, bank, forsikringsselskab og garantiselskab - herunder klargøre alt materiale til revisor ved årsafslutning.
DS1140 - kvalitetskontrolrapporter til byggeri.
Drift af kontor, telefonpasning, bestilling af kontorartikler, arbejdstøj og ellers de løbende opgaver der måtte være behov for at få løst.
Du er den dygtige og kvalitetsbevidste administrator, der bevarer overblikket i en hektisk hverdag, du er dygtig til at kommunikere, og for os menes der herved, at kunne være helt i øjenhøjde med dem du taler med.
Du kommer meget hurtigt til at tage over og skal derfor naturligivs på forhånd have stor indsigt i arbejdsopgaverne - Du kommer sandsynligvis fra en tilsvarende stilling eller med erfaringer i en entreprenør- eller projektvirksomhed.
Få en gensidig fortrolig samtale om dine muligheder
Hovedgaard Entreprenørforretning er et mellemstort ejerledet entreprenørfirma, der arbejder med erhvervs- og større boligbyggerier, indenfor jord, kloak og betonprojekter - typisk entrepriser i størrelsesordenen op til 25 millioner kroner.
Her er plads til forskellighed og vi behandler hinanden ordentligt. Mulighederne er mange og arbejdet er meningsfuldt. Vi har et stærkt arbejdsfællesskab, der er præget af teamånd og godt humør.
Læs mere om os: www.heff.dk
Vi håber det måske lige er dig og du vil kontakte Brian fra Henriksen HR, der hjælper os med rekrutteringen på 3147 8001 - for at få mere at vide. Vores stillinger vises løbende på flere jobportaler - du behøver ikke skrive en ansøgning, men kun sende os et opdateret og meget gerne motiveret CV, i pdf format til info@henriksen-hr.dk, mærket Bogholder - Controller.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Horsens Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Henriksen HR, Grønjords Ager, 8300 Odder
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086476